NTVMSNBC.com: NTVMSNBC Manşetler

17 Nisan 2010 Cumartesi

Washington, Turk portakali

Maca Besiktas oyle bir basladi ki, herkes daha ilk periodda bu maci Besiktas kazanir diye dusunmeye basladi. Fakat ne olduysa 2. periodda oldu, Galatasaray'in bu maci kaybetmeyecegi topun onlari sevmesiyle belli oldu. Rancik'in iceri penetresinde topun ayagina carpmasi, topun Murt Kaya'nin eline gelmesi ve pozisyon devaminda Rancik'in 3lugu basarili bir sekilde kullanmasi bunun habercisiydi.

3. periodda uygulanan zone savunma Galatasaray'in direncini artirdi ve son periodla beaber arkalarina aldiklari bu ruzgarla zor olan maci farkli bir sekilde kazandilar.

Mac ile ilgili ayri bir parantez acmak istiyorum. Darius Washington. Bizler Turk oyunculara sakatliklari oldugunda bile "hadi oyna kocum, maci kazanalim, sana ihtiyacimiz var" denilmekte, bazen bunu demeden de bu tip derby maclarda oyuncular sakatliklarini gozardi edip oynamakta. Fakat yabanci oyuncular en ufak bir sakatlikta bile kendilerini riske atmamaktaydilar. Washington macta seke seke oynadi, ama sakatliginin daha ciddi bir boyuta gelebilecegini bile bile mucadeleyi birakmadi. Sakat oyuncunun kendisini zorlayip sakatligini daha da artirmasini ben hicbir zaman onamiyorum, fakat Washington'i bu fedekarligi ve mucadelesinden dolayi tebrik ediyorum

Galatasaray play-off yolunda buyuk bir adim atarak Efes Pilsen'e geliyoruz, korkun bizden der gibi bir mesaj verdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder