NTVMSNBC.com: NTVMSNBC Manşetler

2 Mart 2010 Salı

Telekom'un huznu

Kotu basladi iyi bitirdi derler ya, iyi bitmesini herkes istedi. hele ki Kizilyildiz takimi evinde kaybettik ten sonra "keske"ler gecti baskebol severlerin aklindan

Macin son dakikasi. ilk mactaki kaybedilen farki yakalamak imkansiz. 2 sans var. ya maci uzatacaksiniz, uzatmada gerekli farki elde edeceksiniz ya da her sekilde sonuc kac fark olursa olsun maci kazanacaksiniz, son haftayi bekleyeceksiniz.

Telekom ne yapmak istedi anlamadim. Ben olsam Mallet'e 2. faulu kacirtmazdim, ya da kacirdiktan sonra faul yapmazdim, hem de en iyi atan oyuncuya. 3 ve 4. periotlarda iyi mudafa yapan takimima guvenirdim.

Olmadi, keske olsaydi. Dedim ya "keske" gecti aklimizdan.

Telekomun kazanmasi durumunda gurup iyice karisacakti. Son hafta maclarinin sonucunda 4'lu averaja kalabilecek bir durum olacakti ve Telekom kendi kuyrugunu kendi kesecekti.

buradan konusmak kolay, saha icinde olup karar vermek cok zor, ama keske.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder